NEWSY

Zobacz propozycje
najbliższych wyjazdów motocyklowych z ADVPoland!

Wracamy do podróżowania! Od 1 lipca 2020 wprowadzamy elastyczne zasady rezerwacji 01lip
WRACAMY DO PODRÓŻOWANIA!

Ten sezon jest i będzie inny niż wszystkie. Pojawienie się pandemii koronawirusa z dnia na dzień zmieniło turystyczne plany milionów ludzi na świecie. Wprowadzone obostrzenia, takie jak ograniczenie swobodnego przepływu osób, zamknięcie granic pomiędzy państwami i ograniczenie ruchu lotniczego spowodowały, że na jakiś czas trzeba było zawiesić podróżowanie do tych bliższych i dalszych miejsc, w których mieliśmy spędzać nasze motocyklowe wakacje. Śledziliśmy więc codziennie kolejne doniesienia czekając na dobre newsy i kontaktowaliśmy się z naszymi przyjaciółmi i współpracownikami z różnych krajów sprawdzając jak wygląda sytuacja na miejscu. I doczekaliśmy się! Wracamy do podróżowania!

Od 15-go czerwca Komisja Europejska zarekomendowała zniesienie kontroli wewnątrz Unii Europejskiej oraz państw Strefy Schengen. W praktyce oznacza to, że możemy już podróżować po całej Europie. Systematycznie uruchamiane są kolejne loty międzynarodowe do większości państw europejskich oraz wznawiają działalność hotele i restauracje. Równocześnie KE zarekomendowała otwarcie od 1-go lipca zewnętrznych granic Unii i strefy Schengen, co umożliwia ruch w interesujących nas, kierunkach.

Poluzowanie restrykcji i odmrożenie ruchu turystycznego spowodowało, że ponownie możemy planować motocyklowe wyjazdy w 2020 roku! My też nie mogliśmy doczekać się tego momentu. Przecież podobnie jak Ty, uwielbiamy motocykle i wakacje, najlepiej w połączeniu jednego z drugim. Dlatego błyskawicznie zaktualizowaliśmy terminy wyjazdów z ADVPoland w 2020 i uruchomiliśmy rezerwacje Twoich motocyklowych wakacji! Już teraz możesz sprawdzić dostępne terminy i zarezerwować swoje miejsce!

Wiemy, że w dalszym ciągu możesz mieć wątpliwości związane z podróżowaniem. Covid-19 nie zniknął zupełnie z naszego życia i z tego powodu planując wakacje musimy mieć na uwadze zasady bezpiecznego podróżowania oraz uwzględnić specjalne warunki funkcjonowania turystyki.

Dlatego od 1-go lipca, wprowadzamy elastyczne zasady rezerwacji wyjazdów oraz małe modyfikacje przy ich organizacji. Mamy nadzieję, że pozwolą Ci poczuć się bezpiecznie i łatwiej podjąć decyzję.

BEZPIECZNE KIERUNKI
Proponujemy wyłącznie kierunki, w których sytuacja jest opanowana i takie w których zniesiono obostrzenia. Systematycznie weryfikujemy aktualną sytuację. Umożliwiamy rezerwację i zabieramy Cię wyłącznie do krajów, które w bezpieczny sposób odmroziły turystykę.

ELASTYCZNA REZERWACJA
Nikt nie lubi ryzykować. Dlatego gwarantujemy Ci całkowicie bezpieczną rezerwację wyjazdu z ADVPoland. Do 31-go sierpnia zaliczka na wyjazd w wysokości 10% jest w pełni zwrotna, jeżeli wyjazd nie dojdzie do skutku. Możesz również zmienić termin wyjazdu. Niczego nie ryzykujesz!

ROZSZERZONE UBEZPIECZENIE
Oferujemy rozszerzone ubezpieczenie, obejmujące swym zakresem skutki pandemii. Ubezpieczenie zapewnia Ci pełną ochronę w zakresie ewentualnych utrudnień lub kosztów leczenia.

HOTELE Z CERTYFIKATEM „SAFE & CLEAN”
Podczas Twoich motocyklowych wakacji będziesz przebywać wyłącznie w hotelach, które spełniają wymagania bezpieczeństwa sanitarnego potwierdzonego certyfikatem „Safe & Clean” lub podobnym, obowiązującym na terenie danego kraju. W takich hotelach zarówno pokoje jak i przestrzenie wspólne są odpowiednio często dezynfekowane oraz realizowane są procedury gwarantujące bezpieczeństwo gości.

TRZYMAMY ZALECANY „DYSTANS SPOŁECZNY”
Poza podróżą samolotem właściwie nie używamy transportu publicznego. Podróżujemy naszymi motocyklami a najlepsze trasy motocyklowe, którymi będziesz śmigać przebiegają z daleka od dużych i zatłoczonych skupisk ludzkich. Również przy wyborze hoteli staramy się wybierać te kameralne, mniej zatłoczone miejsca.

BEZPIECZNA REZERWACJA BILETÓW LOTNICZYCH
Oprócz tego, że obecnie zarówno zakup biletów jak i doprawa obywają się on-line aby podnieść poziom bezpieczeństwa higienicznego pasażerów, linie lotnicze również wprowadzają nowe elastyczne zasady rezerwacji: większość umożliwia całkowity zwrot pieniędzy w przypadku odwołania lotu.

TRZYMAMY WYSOKI STANDARD ADV
Nieodwołalnie trzymamy nasze najwyższe standardy i dbamy, aby Twoje motocyklowe wakacje były najlepsze na świecie:

·       Jeździmy najnowszymi modelami motocykli BMW GS z floty ADVPoland.
·       Każdy motocykl jest wyposażony w nawigację z pełną trasą podróży.
·       Wszystkie trasy są perfekcyjnie przygotowane i sprawdzone.
·       Na trasie jest do dyspozycji samochód bagażowo-serwisowy, który wiezie Twoje bagaże, przejmie zmęczonego pasażera i zawsze służy pomocą, kiedy jest taka potrzeba.
·       Wybieramy komfortowe hotele 4*, w których odpoczniesz i naładujesz baterie na kolejny dzień.
·       Każdy wyjazd oprócz fantastycznych doznań na topowych motocyklach i wyśmienitych motocyklowych trasach oferuje dodatkowe atrakcje, degustację lokalnych przysmaków oraz poznawanie lokalnej kultury.
·       Opiekun grupy doskonale zna trasy oraz lokalne zwyczaje i jest do Twojej dyspozycji 24h na dobę.

Potrzebujesz więcej informacji? Masz pytania? Odpowiemy na wszystkie!
Dzwoń +48 605 601 401 lub napisz kontakt@advpoland.pl.

Zapraszamy i widzimy się już niedługo na Sycylii, Sardynii i Korsyce, w Maroko albo w Portugalii!

wróć do listy

Zobacz także

UWAGA! NOWE TRASY I NOWA BAZA W NEAPOLU Dziś mamy przyjemność ogłosić otwarcie nowych kierunków zobacz więcej 21sie UWAGA! NOWE TRASY I NOWA BAZA W NEAPOLU Dziś mamy przyjemność ogłosić otwarcie nowych kierunków Zapraszamy na Sycylijską imprezę na najnowszych i najbardziej wypasionych, modelach motocykli BMW R1200GS Rallye. Na uczestników czekają gorący włoski klimat, kręte drogi, włoska kuchnia i komfortowe hotele ze specjalną atmosferą regionu. Uczestnikom włoskich wyjazdów uśmiech nie schodzi z twarzy bo przed nimi jedną z piękniejszych i ekscytujących tras motocyklowych na świecie biegnącą wybrzeżem amalfitańskim. Nowa Zelandia 2018 - Veni, vidi, vici. Przybyliśmy, zobaczyliśmy, przejechaliśmy i na pewno wrócimy! zobacz więcej 21gru Nowa Zelandia 2018 - Veni, vidi, vici. Przybyliśmy, zobaczyliśmy, przejechaliśmy i na pewno wrócimy! Nowa Zelandia to równie fantastyczna przygoda jak dzieła Tolkiena! Przed nami ciągnące się po horyzont czarujące krajobrazy – ośnieżone szczyty lodowców wtopione w bezkresny błękit nieba, schodzące do krystalicznie czystych jezior. Pod nami: idealna asfaltowa trasa i kręte szlaki. Przyjemnie ciepło, ale nie upalnie. Słowem: perfekcyjne warunki do jazdy i kolekcjonowania nowych wrażeń, zamiast zamulania w deszczową aurę w kraju. ADVPOLAND organizatorem GS CHALLENGE 2017 - Największej imprezy BMW Motorrad w Polsce zobacz więcej 10mar ADVPOLAND organizatorem GS CHALLENGE 2017 - Największej imprezy BMW Motorrad w Polsce Tak było na największej w Polsce imprezie dla motocykli BMW - GS Challenge 2017, której organizatorem dla BMW Motorrad było ADVPOLAND.PL To była impreza, na jaką wyznawcy GS-ów czekali od dawna! Za nami kolejna, jedenasta już edycja kultowej imprezy motocyklowej BMW GS Challenge 2017. Były dobre emocje, fantastyczni ludzie, piękna przygoda i adrenalina! Od 8 do 10 września niewielka Łomnica u podnóża Karkonoszy zgromadziła rzeszę sympatyków motocykli BMW GS, którzy przyjechali tu z najbardziej odległych zakątków Polski. Wszystkich zjednoczyło jedno ważne wydarzenie, które na dobre wpisało się w kalendarz każdego szanującego się motocyklisty: BMW GS Challenge 2017. W tym roku w imprezie wzięło udział prawie 200 maszyn spod znaku biało-niebieskiego śmigła. wiedzającym masę wyjątkowych wrażeń!