Tajlandia na motocyklu. Azjatycka egzotyka klasy premium z ADVPoland.PL

Podczas gdy większość osób w styczniu jedynie marzy o lecie, my przekuwamy marzenia w rzeczywistość! W ubiegłym miesiącu biuro turystyki motocyklowej ADVPoland zorganizowało dwa wyjazdy do egzotycznej Tajlandii.
Do Krainy Uśmiechu, jak nazywana jest Tajlandia, zabraliśmy w sumie ponad 60 osób. I faktycznie: wszystkim uczestnikom uśmiech nawet na chwilę nie schodził z twarzy! Było egzotycznie, klimatycznie i jak przystało na ADVPoland: na najwyższym poziomie organizacyjnym.

To było niezapomnianych 12 dni jazdy na trasach wprost stworzonych dla motocykli! Doskonale kręte i pokryte równiutkim asfaltem – te szlaki są mało znane w Europie, a my już kolejny raz objeżdżamy je zbierając fantastyczne wrażenia.Odwiedziliśmy miejsca dobrze znane z przewodników i folderów, jak i poznaliśmy te jeszcze bardziej egzotyczne, niedostępne przeciętnemu turyście, gdzie trudno trafić na własną rękę. Za to mając pod ręką taki sprzęt, jak najnowsze modele motocykli BMW (m.in. BMWF850GS i R1250GS) oraz krok po kroku wytyczoną, zaplanowaną trasę – było czym się emocjonować!

Podczas wyprawy przygotowaliśmy wiele atrakcji wybiegających ponad samo zwiedzanie, podziwianie przyrody i epickich krajobrazów. Na uczestników czekał m.in. rejs łodzią po rzece Mekong i degustacja prawdziwej kuchni tajskiej wraz z warsztatami kulinarnymi. Chętni mogli również zamienić na chwilę motocykl na słonia i przejechać się na jego grzbiecie.

Po dniu pełnym wrażeń uczestnicy mogli liczyć na nocleg w wyjątkowych, klimatycznych hotelach reprezentujących odpowiedni standard. Znalezienie takich, które zapewniają komfort, a zarazem oddają ducha miejsca jest dla nas zawsze priorytetem.Wyprawę zakończyliśmy w samym centrum Bangkoku, gdzie uczestnicy mieli dwa dni wolne na odpoczynek i zwiedzanie tego szczególnego miejsca.

- Mega wyjazd, mega organizacja! – usłyszeliśmy od uczestników.

Nasi klienci i przyjaciele wiedzą, że mogą zaufać doświadczeniu ADVPoland, że nawet na drugim krańcu świata wszystko zapięte będzie na ostatni guzik. Wiemy jak to się robi, bo już kolejny rok z rzędu organizujemy styczniowe wypady do Tajlandii, które przyciągają coraz więcej i więcej uczestników. Niezmiernie nas to cieszy i zarazem motywuje do pracy. Dlatego na każdym wyjeździe rozmawiamy z uczestnikami, pytamy o opinie, udoskonalamy plan trasy, dodajemy nowe miejsca i atrakcje dopracowując wyjazd do perfekcji.

Przekonajcie się już za rok, w styczniu, jak idealną opcją na wyjazd może być wyprawa z ADVPoland do Tajlandii! Pełną fotorelację z wyprawy znajdziecie w naszych galeriach