BMW F 800 GS

...wypróbuj NOWE BMW F 800 GS
Wszystkie motocykle, które można u nas wypożyczyć to najnowsze modele firmy BMW serii GS
Każdy motocykl jest przygotowany do podróży i wyposażony w niezbędne akcesoria:
takie jak: gmole, kufry czy torby podróżne.

SPRAWDŹ DOSTĘPNOŚĆ:
Aby sprawdzić dostępność motocykla na konkretny wyjazd napisz
na adres: kontakt@advpoland.pl lub dzwoń pod numer tel. +48 601 482 911
Chętnie pomożemy również w wyborze odpowiedniego modelu.

KOMU POLECAMY TEN MODEL: BMW F 800 GS to idealny motocykl praktycznie dla wszystkich. Jest łatwi w prowadzeniu, lekki, a jego właściwości jezdne powodują, iż poradzą sobie z nim nawet początkujący motocykliści. Model ten bardzo chwalą sobie osoby, które uwielbiają jazdę w terenie oraz po ciasnych winklach.
Fotel można zamontować na dwóch wysokościach: standardowo 880 mm (i jest to dość wysoko) oraz 820 mm co zapewni komfort i wyczucie osobom o wzroście poniżej 175-180 cm.

 
BMW F 800 GS

BMW o F 800 GS ... Czas jechać dalej – na spotkanie nowej ery i nowej generacji enduro. Motocykl z mniejszą masą, ale większą mocą, zdolny mierzyć się z prawdziwym terenem równie łatwo, jak sprostać sztuczkom wykonywanym na asfalcie. To motocykl jak żaden inny, stworzony przez BMW Motorrad: 800 cm3, pełne 85 KM, do tego moment obrotowy 83 Nm i masa około 200 kg! Zaawansowana i dopracowana kontrola pracy silnika, zapewniająca małe zużycie paliwa, a przy tym świetny dźwięk i niekończąca się radość jazdy: taki motocykl trudno zatrzymać i pójść dalej na piechotę. Jego przestrzenna rama zapewnia znakomitą sztywność skrętną, a jednocześnie dużo miejsca na elementy, które można było w niej schować – od wielkiego airboxa, po zbiornik paliwa umieszczony pod siedzeniem. Przód motocykla osadzono na kole o średnicy obręczy 21 cali, co zapewnia dobrą stabilność kierunkową, nawet w czasie jazdy na długich prostych w terenie. Z tyłu mamy solidną 17 calową obręcz i oponę odpowiednią do przeniesienia całej mocy na podłoże, oba koła mają oczywiście solidne szprychy, jak na taki motocykl przystało.

Dwie tarcze hamulcowe z przodu i jedna tarcza z tyłu zapewniają niesamowitą skuteczność, gdy motocykl trzeba szybko zatrzymać, a jeśli kierowca potrzebuje więcej, jest jeszcze opcjonalny system ABS. Podwozie dostosowano do jazdy terenowej, stąd bardzo duże skoki zawieszeń, pozwalające na oderwanie się na chwilę od ziemi.

Nawet, jeśli ten motocykl opuszczając linię montażową jest skończonym dziełem sztuki technicznej, to nie byłby godny znaczka BMW, gdyby nie ogromny wybór wyposażenia dodatkowego, dzięki któremu motocykl może się stać niepowtarzalnym egzemplarzem BMW. Współczesny motocykl enduro, trochę jak fun bike, można zmienić w długodystansowego podróżnika, nie tylko optycznie, ale także funkcjonalnie.

Jesteś już gotów na długą podróż? Jeśli nie, to spróbuj tylko przejechać się tym motocyklem. 

Parametry techniczne:

SILNIK: 

Rodzaj Chłodzony cieczą, dwucylindrowy 4-suwowy, czterozaworowy, z dwoma wałkami rozrządu w głowicy, układ smarujący z suchą miską olejową 

 
Średnica cylindra/skok tłoka 82 mm x 75.6 mm
Pojemność 798 cm3 
Moc znamionowa 63 kW (85 KM) przy 7,500 obr/min (opcjonalnie wersja 91 RON: 61 kW (83 KM) przy 7,500 obr/min.)
Maks. moment obrotowy 83 Nm przy 5,750 obr/min (opcjonalnie wersja 91 RON: 81 Nm przy 5,750 obr/min.)
Stopień sprężania 12.0 : 1
Sporządzanie mieszanki/sterowanie silnikiem Elektroniczny wtrysk w kanale wlotowym/System sterujący silnikiem BMW, zapłon twin-spark
Kontrola emisji spalin  Trójdrożny katalizator z zamkniętym obiegiem, zgodny ze standardem EU-3

OSIĄGI / ZUŻYCIE PALIWA 
 
Prędkość maksymalna Ponad 200 km/h
Zużycie paliwa przy stałej prędkości 90 km/h 3.8 l/100 km  
Zużycie paliwa przy stałej prędkości 120 km/h 5.2 l/100 km
Rodzaj paliwa Benzyna bezołowiowa, o minimalnej LO 95 

INSTALACJA ELEKTRYCZNA

Alternator Alternator trójfazowy 400 W
Akumulator Typ 12 V/14 Ah 

PRZENIESIENIE NAPĘDU

Sprzęgło  Wielotarczowe mokre, sterowane mechanicznie 
Skrzynia biegów  6-stopniowa z kołami zębatymi o stałym zazębieniu zintegrowana ze skrzynią korbową 
Napęd Zamknięty łańcuch O-ring z amortyzatorem wstrząsów w piaście tylnego koła

ZAWIESZENIE / HAMULCE

Rama Rurowa rama przestrzenna z silnikiem przenoszącym obciążenie
Mocowanie/zawieszenie przedniego koła Widelec teleskopowy Upside-down, średnica 41 mm
Mocowanie/Zawieszenie tylnego koła Odlewany wahacz aluminiowy z tłumieniem progresywne,z regulacją napięcia wstępnego sprężyny pokrętłem. Regulowane tłumienie odbicia. 
Skok zawieszenia przód/tył 230 mm/215 mm
Rozstaw kół 1578 mm
Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy 117 mm
Kąt nachylenia główki ramy 64°
Koła  szprychowe
Rozmiar obręczy, przód 2.15 x 21"
Rozmiar obręczy, tył 4.25 x 17"
Opony, przód 90/90 - 21 54V
Opony, tył 150/70 - 17 69V
Hamulce, przód Dwie pływające tarcze, średnica 300 mm, pływający zacisk dwutłoczkowy
Hamulce, tył  Jedna tarcza, średnica 265 mm, pływający zacisk dwutłoczkowy
ABS System ABS BMW Motorrad (wyłączany)

WYMIARY / MASA 

Długość 2320 mm
Szerokość (z lusterkami) 945 mm
Wysokość  (bez lusterek) 1350 mm
Wysokość siedzenia masa bez obciążenia 880 mm (obniżone zawieszenie 850 mm)
Długość łuku krokowego na pusto na pusto 1940 mm (obniżone zawieszenie 1900 mm)
Masa bez obciążenia, gotowość do jazdy, pełny zbiornik paliwa  207 kg
Masa sucha  185 kg 
Dopuszczalna masa całkowita 443 kg
Dopuszczalne obciążenie (z wyposażeniem standardowym)  236 kg
Użytkowa pojemność zbiornika paliwa 16.0 l 
Rezerwa paliwa Około 4.0 l